طراحی سایت سئو سایت برخط تجارت راهکار هوشمند

۵ تا از بهترین پلتفرم های NEWSLETTER

بهترین خبرنامه-خبرگزاری-خبرنامه ها-گزارش


۵ خبر گزاری مهم که میتوانید از انها در کسب و کارتان کمک بگریید

ا این حال، برای داشتن تأثیر مطلوب، باید خبرنامه هایی با طراحی خوب تهیه کنید. خبرنامه شما باید حاوی محتوای جذاب، از جمله تصاویر و محتوای نوشتاری باشد. آنها باید بسیار حرفه ای و از نظر زیبایی شناسی جذاب به نظر برسند، بنابراین مردم تشویق می شوند آنها را بخوانند. یکی دیگر از مواردی که باید در نظر بگیرید روشی است که می خواهید خبرنامه ها را ارسال کنید. انتخاب پلت فرم مناسب می تواند در وقت و انرژی شما صرفه جویی کند، به خصوص اگر خوانندگان زیادی دارید.
خبر خوب این است که انواع مختلفی از پلتفرم‌های موجود وجود دارد که می‌توانند به شما در ایجاد ایمیل‌های زیبا کمک کنند. این خدمات همچنین می توانند ارسال خبرنامه را برای شما آسان تر کنند بیایید به برخی از بهترین پلتفرم های خبرنامه موجود نگاهی بیندازیم:

این نامی است که در بین بازاریابان دیجیتال نیازی به معرفی ندارد. HubSpot چندین پلت فرم بازاریابی قدرتمند را با ابزارها و ویژگی های ارزشمند ارائه می دهد تا به موفقیت هر کمپین بازاریابی کمک کند. r(این یک استراتژی است,که مخاطبان  زیبایی و هوشیار را  با با مقدار مناسبی از درآمد قابل تصرف هدف قزار میدهد) را حتی برای تازه کارها نیز ساده می کند. هنگامی که ابزار بازاریابی ایمیل HubSpot را انتخاب می کنید، به پلتفرم قدرتمند مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) آن نیز دسترسی خواهید داشت. پلت فرم CRM HubSpot شامل ابزارهای مختلف اتوماسیون ایمیل مانند ابزارهای follow-up-email  است و به شما کمک می کند خبرنامه های خود را شخصی سازی کنید. 
بهترین خبرنامه-خبرگزاری-خبرنامه ها-گزارش
AWeber یک انتخاب محبوب است زیرا استفاده از آن بسیار آسان است. این پلتفرم دیگری است که از فناوری طراحی کشیدن و رها کردن استفاده می کند که به دانش کدنویسی نیاز ندارد. این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا چرخ فلک ها را برای ظاهری واقعا حرفه ای اضافه کنند. این پلتفرم همچنین شامل ابزارهایی است که مدیریت لیست و تقسیم بندی را ساده می کند. AWeber دارای ۶۰۰۰ عکس استوک بدون حق امتیاز است و می توان آن را با پلتفرم های دیگر از جمله وردپرس ادغام کرد. برخی از افراد ممکن است متوجه شوند که AWeber به اندازه گزینه های دیگر پیشرفته نیست و برخی از ویژگی های مورد نیاز را ندارد. با این حال، این پلتفرم برای شرکت‌های کوچک‌تر و افرادی که تازه با نرم‌افزار های خبرنامه شروع کرده‌اند، ایده‌آل است. AWeber یک طرح رایگان ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تا ۵۰۰ مخاطب اضافه کنید. برنامه های پولی از ۱۶.۱۵ دلار در ماه شروع می شود و سایر برنامه های قیمت گذاری برای کاربرانی که نیاز به مدیریت مخاطبین بیشتری دارند در دسترس است.
بهترین خبرنامه-خبرگزاری-خبرنامه ها-گزارش
در اینجا نام دیگری است که در بین بازاریابان به خوبی شناخته شده است – به ویژه بازاریابان متمرکزی که بر کمپین های ایمیل تمرکز می کنند. Mailchimp از یک ویرایشگر drag and drop استفاده می کند که تقریباً به همه کمک می کند تا خبرنامه ها و ایمیل هایی با ظاهر حرفه ای ایجاد کنند. Mailchimp همچنین دارای ابزارهای تست A/B است که به شما کمک می کند کمپین ها و ابزارهای cross device خود را تنظیم کنید تا اطمینان حاصل شود که خبرنامه های شما در هر پلتفرمی عالی به نظر می رسند. این پلتفرم مجموعه‌ای از قالب‌های خبرنامه را ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند شروع کنید و مدیریت لیست مخاطبین خود را آسان کنید. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد تا اگر گیرنده ایمیل‌های قبلی را باز نکرده بود، به‌طور خودکار خبرنامه‌ها را با استفاده از موضوعات مختلف دوباره ارسال کنید. Mailchimp یک طرح رایگان ارائه می دهد که حداکثر ۲۰۰۰ مخاطب را مدیریت می کند و حداکثر ۱۲۰۰۰ ایمیل در ماه را با دسترسی محدود به سایر ویژگی ها ارسال می کند. طرح‌های پولی فقط از ۱۱ دلار در ماه به ازای هر ۵۰۰ مخاطب با دسترسی به خدمات بیشتر شروع می‌شوند. برنامه های دیگر از ۱۷ دلار در ماه به ازای هر ۵۰۰ کاربر تا ۲۹۹ دلار در ماه به ازای هر ۵۰۰ کاربر متغیر است که دسترسی به ابزارهای Mailchimp را افزایش می دهد.
بهترین خبرنامه-خبرگزاری-خبرنامه ها-گزارش
GetResponse برای مدت طولانی تری نسبت به سایر گزینه های خبرنامه وجود داشته است، بنابراین توسعه دهندگان زمان زیادی برای درست کردن آن داشته اند. با ویژگی‌های طراحی روان این پلتفرم، ایجاد خبرنامه‌ها و ایمیل‌های تاثیرگذار که حرفه‌ای به نظر می‌رسند آسان است. سایر ویژگی‌های GetResponse شامل ویژگی‌های تقسیم‌بندی و امتیازدهی ، پاسخ‌دهی خودکار و گردش‌های کاری اتوماسیون است. علاوه بر این، می توانید خبرنامه های خود را در زمان های بهینه ارسال کنید و از ابزارهای تست A/B بهره ببرید. طرح رایگان این پلت فرم به شما امکان می دهد تا حداکثر ۵۰۰ مخاطب را با خبرنامه های نامحدود مدیریت کنید. GetResponse همچنین یک طرح پایه از ۱۲.۳۰ دلار در ماه، یک طرح پلاس از ۴۰.۱۸ دلار در ماه و یک طرح حرفه ای از ۸۱.۱۸ دلار در ماه ارائه می دهد که هر کدام به شما امکان می دهد تا ۱۰۰۰ مخاطب داشته باشید. هر طرح به ویژگی های بیشتری نسبت به دیگری دسترسی می دهد و می توانید برای مدیریت مخاطبین بیشتر هزینه بیشتری بپردازید.
بهترین خبرنامه-خبرگزاری-خبرنامه ها-گزارش

با گالری قالب گسترده و فناوری طراحی کارآمد کشیدن و رها کردن، Sendinblue پلت فرم دیگری است که به مردم کمک می‌کند خبرنامه‌های حرفه‌ای و زیبایی‌شناختی ایجاد کنند. این به کاربران امکان می دهد شرایط نمایش را انتخاب کنند که تعیین می کند گیرندگان کدام محتوا را ببینند.

این نرم افزار طیف وسیعی از ویژگی ها را ارائه می دهد که به ارسال خودکار خبرنامه های متعدد کمک می کند، از جمله امکان ارسال بر اساس منطقه زمانی گیرندگان. همچنین ابزارهای تحلیلی را برای نشان دادن عملکرد خوب خبرنامه های شما فراهم می کند.

Sendinblue یک طرح رایگان ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تا ۳۰۰ ایمیل در روز ارسال کنید. برنامه های پولی از ۲۵ دلار در ماه برای طرح Lite و ۶۵ دلار در ماه برای طرح Premium با ۲۰۰۰۰ ایمیل در ماه شروع می شود. هر ردیف به شما امکان دسترسی به ویژگی های بیشتری را می دهد و اگر بخواهید ایمیل های بیشتری ارسال کنید، قیمت ها افزایش می یابد.

بهترین خبرنامه-خبرگزاری-خبرنامه ها-گزارش


از امروز شروع به ارسال خبرنامه های حرفه ای کنید

انتخاب بهترین نرم افزار خبرنامه برای شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل ابزارهایی است که از نرم افزار نیاز دارید، توانایی فنی شما و اینکه چقدر می توانید هزینه کنید.
مانند هر محصولی، ایده خوبی است که قبل از هر تصمیمی خرید کنید. اکثر پلتفرم‌ها طرح‌های رایگان ارائه می‌دهند و به شما امکان می‌دهند ابتدا بدون پرداخت یک پنی آن‌ها را امتحان کنید. اگر به ویژگی‌های پیشرفته‌تری نیاز دارید یا امیدوار هستید که در آینده ارتقا پیدا کنید، احتمالاً بهتر است به پلتفرم‌هایی نگاه کنید که می‌توانند کارهای بیشتری برای شما انجام دهند.
درباره ما

شرکت راهکار هوشمند ایرانیان با بیش از ۱۲ سال سابفه در زمینه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ بزرگ ترین پشتیبان شما در ضمینه کسب و کار شماست

پست های جدید

ایا میخواهید امتیاز سایت خود را در گوگل بالا ببرید

تیم ما یک راهکار ایده ال برای کسب و کار شما دارد

2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها