طراحی سایت سئو سایت برخط تجارت راهکار هوشمند

مشاوره انلاین کسب و کار

هدفتو تعیین کن

سازماندهی اهداف و مقاصد برای فعالیت انلاین

انجام تجزیه و تحلیل حضور در وب برای کسب و کار شما اولین قدم در توسعه یک حضور قدرتمند در وب است. با جستجوی کسب و کار خود به گونه ای که گویی یک مشتری بالقوه در جستجوی یک محصول یا خدمات هستید، اولین تاثیری را که دیگران با کلیک بر روی یکی از پیوندهای شما تجربه می کنند، تجربه خواهید کرد.

استراتژی عملکرد

تقشه راه ۰ تا ۱۰۰

بهینه سازی پروژه هات

برنامه ریزی کوتاه و بلند مدت

پیشرفت هروزتو ببین

ما لحظه به لحظه فراید کارتان را تجزیه و تحلیل میکنیم

انجام تجزیه و تحلیل حضور در وب برای کسب و کار شما اولین قدم در توسعه یک حضور قدرتمند در وب است. با جستجوی کسب و کار خود به گونه ای که گویی یک مشتری بالقوه در جستجوی یک محصول یا خدمات هستید، اولین برداشتی را که دیگران با کلیک بر روی یکی از پیوندهای شما تجربه می کنند، تجربه خواهید کرد.

تحلیل بازار یک ارزیابی کامل از یک بازار در یک صنعت خاص است,با این تجزیه و تحلیل، پویایی بازار خود، مانند حجم و ارزش، بخش های مشتریان بالقوه، الگوهای خرید، رقابت و سایر عوامل مهم را مطالعه خواهید کرد

حسابداری رقیب به ارائه و تجزیه و تحلیل اطلاعات حسابداری مدیریت در مورد هر یک از رقبای یک شرکت مرتبط با رقیب اشاره دارد.

مخاطبان رقبای شما نشان دهنده گروهی از کاربران هستند که از قبل آماده خرید آنچه شما ارائه می دهید هستند,بهترین هدف برای تبلیغات ما…

هدف ما به گروه خاصی از مصرف‌کنندگان اشاره دارد که احتمالاً محصول یا خدمات شما را می‌خواهند، و بنابراین، گروهی از افرادی که باید کمپین‌های تبلیغاتی شما را ببینند. مخاطب هدف های ما ممکن است بر اساس سن، جنسیت، درآمد، مکان، علایق یا تعداد بیشماری از عوامل دیگر تعیین شود.

فرم تماس

مشاورین ما هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی شماست